" >
...::: "[ 你 愛 我 麼 ?!×★"|! >\/<"
.●°.. 落力地在想 喜歡你什麼''.*]..+

                           ,,+* 盲目地 逐日愛得偏心\/!*..,

                     ` ★..誰扮不瞅不睬不理 *偏太著緊°..!|!__,`﹡

                     [▌.]]* 放低自己 ,,逐漸全部也像你  但願名字也屬你 "*]+
kitty8man
暱稱: □〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心裹面,,,真係好痛苦呀...
︴•‘那天記憶沉在腦...
唔 開 心 呀
kaka
sorry
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 50
今日人氣: 7
累積人氣: 3741
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 3 月 11 日  星期六    晴天

                       

 

 

                                                        

睇戲戲唷~~

 今日一早出左癸芳,同雄雄.爆炸.琳琳去睇戲∼∼∼本身我地去睇輪回,個點知6點幾先有得睇,so我地去左公園坐,坐到12點出去全彎,係吉之島到行,行左成2個鐘先去睇戲∼∼睇妖夜尋狼之魔間叛徒∼∼d人狼同薑詩好樣衰呀!!驚到我捉住雄雄= =,睇完戲被dad d叫我番居企(無奈),雄雄佢地陪我等車,過時我呷醋,鬼咩,日日都見xxx係到玩,我問雄雄琴日係唔係玩得好開心呀!!佢話係喎!!個時勁嬲!so無物理佢∼∼上左車,跟住番居企∼∼∼

刊登時間︰2006-03-11 06:32 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kitty8man 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]