| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 13 日 星期一  |  |
|

好幸福呀~~ |
|
今日好似平時咁去左象山~一齊番學~~行番去個時,雖然我同雄雄講咁野唔係好多,但我都覺得好開心,番到學校,我覺得我d fd已經一日一日咁離開我,到小息,雄雄去左圖書館當直,教到我好悶唷,第二個小息又係咁,我d fd無物理我,教到我好唔開心,喊左一陣,跟住同呀哥講話好唔開心,叫佢比人打= =,我打左佢10幾下,打到我隻手紅曬,唔知呀哥痛唔痛呢?英文堂個陣,我寫緊封信,比張琳,點知,呀欣姐唔知做物,整到我比人叫左起身,個時勁無奈,完全唔知做物,我問番人先知,唉∼到左左lunch,我問雄雄,你係唔係唔舒服呀!我見到佢面好紅,成個人down曬咁,lunch無同雄雄食,因為佢要當直呀!!我lunch食快d番學校睇下雄雄有無事,睇完雄雄番左班課,見到呀欣姐坐左係到,我就行左個去,同佢坐,問佢先做咩,佢同我講話剛剛剪左爆炸d頭髮,笑死我,跟住我同欣姐玩爆炸,點知佢捉住我呀!!無奈,lunch完左,雄雄比左幾本圖書我,我擇左一本拿黎睇,睇左我成堂宗教堂,上完宗教堂,到左綜人堂miss無番好開心呀∼正當我地好開心個陣,令外個個miss話要教書,教到我地無曬聲出,我見到雄雄訓左,我又訓,訓得好『琳』呀!!到左第二堂既綜人,班主任上,無得玩,我好快咁做曬要做d野,再訓過,訓到放學,跟住要去哈唱練歌,雄雄就去圖書館當直,4點9放,我就5點30先放,我係一樓見到雄雄同呀xxx玩得好痴,我好嬲,放左哈唱,雄雄係梨木樹行番上黎接我放學,個時仲落緊雨,跟住就一齊行落去石圍角,行到去象山個時,d雨落得好大,我又凍又濕,雄雄見到我凍,佢除左件『嬲』比我,仲幫我『嬲』住,過時我覺得好幸福呀!跟住我地慢慢咁行落去石圍角巴士站,去到巴士站看比番件『嬲』佢,佢陪我搭車,陪我番學,放學,好開心呀!我仲問佢如果我既生命得番10日,你仲會唔黎陪我,佢話我會倍伴你到最後一刻^.^唔會離開你,個時我好開心呀!!希望我同雄雄雄可以一直咁落去,無人可以分隔我同雄雄。

|
| 刊登時間︰2006-03-13 09:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|