" >
...::: "[ 你 愛 我 麼 ?!×★"|! >\/<"
.●°.. 落力地在想 喜歡你什麼''.*]..+

                           ,,+* 盲目地 逐日愛得偏心\/!*..,

                     ` ★..誰扮不瞅不睬不理 *偏太著緊°..!|!__,`﹡

                     [▌.]]* 放低自己 ,,逐漸全部也像你  但願名字也屬你 "*]+
kitty8man
暱稱: □〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心裹面,,,真係好痛苦呀...
︴•‘那天記憶沉在腦...
唔 開 心 呀
kaka
sorry
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 50
今日人氣: 9
累積人氣: 3743
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 3 月 14 日  星期二    晴天

                       

 

 

                                                        

好開心呀~~

  今日,係音樂比賽要出去,我地靜係上左頭三堂就無有上過啦,so我書包都無帶係,d書就咁拿往,見到雄雄就比佢幫我拿,上完堂就係咁練歌,練左好耐呀,候龍痛呀,雄雄仲sd sms比我呀!!同我講話好卦住我,同i love you tim呀,好sweet呀!我地比賽拿左第五名呀.好開心呀!!第一名拿左85分,我地第五名就拿左80分,差好小炸,真係唔低呀!!不過算啦!!比完賽就第一時間打比雄雄,問佢接唔接我放學,佢話叫我落黎梨木樹,咁我就拿左啦!!佢景然玩咁鋤大d喎!!勁出奇!!點知我一去到,佢就輸左.仲教到我要比佢錫10秒,無奈羅,不過算啦!佢係我男朋友,無所謂啦!!一路睇佢地玩,一路發緊燒呀我,雄雄叫我番居企先,我話唔洗啦!本身諗住6點番居企,點知7點3先番居企,番到居企好悶!!!!                           

刊登時間︰2006-03-14 09:56 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kitty8man 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]