" >
...::: "[ 你 愛 我 麼 ?!×★"|! >\/<"
.●°.. 落力地在想 喜歡你什麼''.*]..+

                           ,,+* 盲目地 逐日愛得偏心\/!*..,

                     ` ★..誰扮不瞅不睬不理 *偏太著緊°..!|!__,`﹡

                     [▌.]]* 放低自己 ,,逐漸全部也像你  但願名字也屬你 "*]+
kitty8man
暱稱: □〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心裹面,,,真係好痛苦呀...
︴•‘那天記憶沉在腦...
唔 開 心 呀
kaka
sorry
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 50
今日人氣: 12
累積人氣: 3746
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 3 月 20 日  星期一    晴天

                       

 

 

                                                        

好開心呀

  今日lunch,我地班籃球對2c班呀!!我地班win左∼∼23:3(好似係)超開心,鬼咩雄雄都入左成19分!見到雄雄咁開心,我都開心,放左學,唔洗去哈唱,就落左梨木玩,鋤大d(好衰),我係咁拿雄雄d牌玩,哈哈(奸笑)玩左陣,佢地走,咁我同雄雄,張琳呀和,一齊去左三座,比我見到陳志權= =,跟住雄雄就同佢地打波,打左陣就行左落石圍角,去到石圍角,雄雄比我係佢隻手到,界個文字,我個時好開心,因為界左就係一世,唔會退,我問雄雄,你有無後悔,佢話無....哈哈..

刊登時間︰2006-03-21 10:52 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kitty8man 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]