" >
...::: "[ 你 愛 我 麼 ?!×★"|! >\/<"
.●°.. 落力地在想 喜歡你什麼''.*]..+

                           ,,+* 盲目地 逐日愛得偏心\/!*..,

                     ` ★..誰扮不瞅不睬不理 *偏太著緊°..!|!__,`﹡

                     [▌.]]* 放低自己 ,,逐漸全部也像你  但願名字也屬你 "*]+
kitty8man
暱稱: □〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心裹面,,,真係好痛苦呀...
︴•‘那天記憶沉在腦...
唔 開 心 呀
kaka
sorry
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 50
今日人氣: 11
累積人氣: 3745
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 3 月 22 日  星期三    晴天

                       

 

 

                                                        

悶悶 不安

  今日係學校睇碟,睇到差唔多完,放左學,比miss鐘罵,話我騙佢,放學就去玩唔番管樂,咁事實我真係騙佢,但miss鐘最後都比我退左,但我要交家長信比佢,佢仲話呀!我同張琳一齊講大話呀!如果管樂仲有人退,我要被佢罰,無奈羅,放左學同張琳(我呀妹).雄雄(我xxx).區潔瑩.傻強(我呀哥),一齊去左小明居企,係山上面,累到我死,上到去濕曬,跟住又行番落黎,去左梨木,玩鋤d,得個4個人玩,悶,玩到6點3就去左搭車,番居企,番到居企,唔知點同呀媽講話要寫家長信,好在呀哥(唔係傻強)話幫我寫,幾開心呀,呢排好早就訓啦!!10點幾就訓.....

刊登時間︰2006-03-22 08:39 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kitty8man 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]