" >
...::: "[ 你 愛 我 麼 ?!×★"|! >\/<"
.●°.. 落力地在想 喜歡你什麼''.*]..+

                           ,,+* 盲目地 逐日愛得偏心\/!*..,

                     ` ★..誰扮不瞅不睬不理 *偏太著緊°..!|!__,`﹡

                     [▌.]]* 放低自己 ,,逐漸全部也像你  但願名字也屬你 "*]+
kitty8man
暱稱: □〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心裹面,,,真係好痛苦呀...
︴•‘那天記憶沉在腦...
唔 開 心 呀
kaka
sorry
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 50
今日人氣: 15
累積人氣: 3749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 3 月 29 日  星期三    晴天

                       

 

 

                                                        

好開心唷~~ 愉快

   今日一早就又禮物收,係雄雄比,幾開心,上完閱讀堂.睇碟,20世紀之殺人x魔(好似係)睇左7個字,跟往就上中文堂,miss李話會有個實習miss代佢,十萬個不願意呀!!好鐘意上miss李堂呀!!上完堂小息,悶x10萬,跟住到左上木工,木工堂失敗左,上完又小息,番到去打鐘(無奈)跟住上英文堂,睇番個出戲,我同雄雄坐,仲拖手仔tim,不過好似比呀sir見到= =,跟住第二堂英文堂要去上鬼佬堂,又係悶既一堂,上完放lunch,落左梨木食,食完去左公園玩石春,好鬼痛呀玩到我,雄雄又唔玩喎= =,玩左陣就番去學校啦!!番到課堂打鐘.跟住唔知做物成班比人罰企,呀哥又比呀雪花屈佢喎!聽又聽唔清,係到吵,最仲呀哥無比人罰!又到中文堂,好快咁過左,跟往到數學堂,悶悶,放左學落左梨木玩,玩到成7點先番居企.....

刊登時間︰2006-03-29 09:06 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kitty8man 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]