| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 29 日 星期三  |  |
|

好開心唷~~  |
|
今日一早就又禮物收,係雄雄比,幾開心,上完閱讀堂.睇碟,20世紀之殺人x魔(好似係)睇左7個字,跟往就上中文堂,miss李話會有個實習miss代佢,十萬個不願意呀!!好鐘意上miss李堂呀!!上完堂小息,悶x10萬,跟住到左上木工,木工堂失敗左,上完又小息,番到去打鐘(無奈)跟住上英文堂,睇番個出戲,我同雄雄坐,仲拖手仔tim,不過好似比呀sir見到= =,跟住第二堂英文堂要去上鬼佬堂,又係悶既一堂,上完放lunch,落左梨木食,食完去左公園玩石春,好鬼痛呀玩到我,雄雄又唔玩喎= =,玩左陣就番去學校啦!!番到課堂打鐘.跟住唔知做物成班比人罰企,呀哥又比呀雪花屈佢喎!聽又聽唔清,係到吵,最仲呀哥無比人罰!又到中文堂,好快咁過左,跟往到數學堂,悶悶,放左學落左梨木玩,玩到成7點先番居企.....

|
| 刊登時間︰2006-03-29 09:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|