用你的笑容迎接每一天,珍惜自己的每一天
琴日,一早就上班壇,
好多帖,今到我一時之間update唔到,
班壇係一個我地值得紀念既地方,
下就,同呀靖玩勁舞,
玩到5:00呀靖off左,
我自己係度練,
6:30,出pizzahut食,食到9:00,
返屋企,同呀欣,呀靖玩勁舞,
呀靖玩左一個鐘度就off左,
我同呀欣玩到成點幾,
俾我呀媽話,所以就熄左機.
今朝,9點俾人嘈晒左,
訓左8個鐘都冇-_-"
食完早餐,
我地三個又勁舞,
呀靖玩到11:45又off了,
我呀媽唔知我今朝猜開過機,
佢一上嚟我即刻熄機,
And then入左房溫書,
溫左一陣之後又開機,
同呀欣同埋佢表妹玩,
可能訓得唔夠,
3:XX就眼訓,
玩到5:XX頂唔順,
off左,返房訓,
訓到7:00落左街食飯,
食完就返屋企,
睇電視,
今次中史冇咩溫過書,
聽朝早D同呀欣返去溫,
不過我估我返到學校係唔會溫書.
我要加油呀,
天哥追女加油,
我知全班都會幫你,
謝謝你的愛使我開心. |