呀晴____
我既中學生活
我好開心認識到你地
希望大家係畢左業之後都會記得我
kitty960202
暱稱: 呀晴
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-11-02
2009-10-30
2009-10-26
2009-10-24
2009-10-20
好友名單
小圈;;; (siuhuen_1314)
陳凱晴
貓仔
李翠華
吳依佩
pui_jaii
豉油
玥linG小妹妹
雪雪 (CandyMeiSuet)
小蘭
杏琳
呀楹
Kaka
鶴姐
boss (lcy_yee823)
Mina
呀珍
CK
呀WinG"=] (wing9616)
呀靖
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 228
今日人氣: 34
累積人氣: 3734
站內搜尋
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 分類: 未分類

用你的笑容迎接每一天,珍惜自己的每一天

琴日,8:00俾人地叫醒左,

玥linG欣Mina今日嚟我屋企玩.

佢地12:30到左,

玥linG同呀欣遲到-_-"(有冇搞錯...)

打牌,,,我win晒,

早知就打$$啦...

打到4:45,落左去打波,

打左一陣,已經冇心機打...

同玥linG一齊做啦啦隊,

5:30,佢地走左,

我就去左補習,

今日,對卷,

中史勁差:51/100...

數學(MC):62.5/80

數學(長問):87/120

CS:79/100

英作:69/100

英說:20/30

好似係得咁多.

勁唔開心,中史考得好差...

下年我要加油,

今日派左書單,

中文同普通話都轉左板,

返多3日就唔使返.

冇左D試後活動,

呢個暑假又要好努力咁做作業...

做左一半中文.

大家都要加油呀^_^

謝謝你的愛使我開心.



訪客留言 (返回 kitty960202 的日誌)


ling020796 於 2009-06-25 09:04 PM 發表:
c0mment`
今次成績差左好多啊救命-3-
我都吾知我100都有冇-x-
啊靖啊.你要加油啦 =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地三個可以一齊死lu...
Posted at 2009-06-26 09:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



catcat960727 於 2009-06-25 08:43 PM 發表:
中文淦返黎就係做左3頁紙-3-
死啦..
你地都爬我頭\x/
我要加油~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

恭喜晒.
大家一齊死得...
Posted at 2009-06-25 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





我們是一世朋友,不希望關係變差.