今日睇電視果陣` 見到個廣告.... 果個係官恩娜做live house` 果次佢係新都會做live house` 咁岩.. 果日我`君仔`小明去左果度... 聽到佢係度唱歌` 大聲到就黎爆咪啦` 果個張繼聰都係` 我地未行到去已經聽到佢地把聲` 真係好......... 大聲` 同埋.......... 好難聽牙>3< 媽咪牙>3< 星期日我一定唔會睇ga>3< 就當我黑仔啦... 撞正果次係官恩娜.... ~~~唉~~~