〢×。°I jUsT wAnT tO bE pReTtY[■*
kittyandmum
暱稱: 傲仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (389)
靈異 (4)
小說 (14)
心理測驗 (36)
笑話 (34)
未分類 (298)
最新文章
2010-07-09
緋聞公主志
2010-06-03
2010-05-20
放書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


同呀媽超串嘅對話 開心 分類: 笑話

媽:早知生舊X燒好過生你呀!
我:生舊X燒?!你認你自己係豬咋,唔係我話架!(X燒=豬肉)

媽:你好黑人憎呀!!
我:我唔mind喎,有白人同黃種人愛我咪得囉,
     黑人憎唔憎我都冇所謂,反正我都唔鐘意黑人!

媽:你知咩呀?!我食鹽多過你食米啦!
我:係wo,不過呢個年代係食咪精架啦,我食味精多過你食鹽啦!

媽:唔準去夜街呀!
我:咁阿哥又去得?
媽:阿哥係男仔,點同呀?
我:咁即係阿哥以後日頭唔準去街啦!
哥:==\
媽:死女包,話一句頂十句,我地以前點會咁對阿媽架!
我:係呀,因為你阿媽都冇好似你咁對我囉!

媽:家姐都冇好似你咁駁咀呀!
我:係呀,因為家姐同你話不投機半句多呀!

媽:你乜野都唔曉,冇鬼用架你!
我:係呀,邊好似你咁叻丫,乜都曉喎,太空船點整你一定識啦!
((笑下好la,咪學

喱個笑話COPY自
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=318403&fpage=2