今日,
我要去荃灣攞書...
我牙媽真係煩`
本身係尋日去ge,
但係佢尋日又去左打麻將...
佢又唔比我自己去攞...
話佢想去荃灣食米線`
但係佢今日又去左飲茶`
真係好黑人憎`
好想佢快d死`
明知我唔鍾意飲茶,
同埋佢明知我唔鍾意同我牙嫲去食野`
佢又日日都同我牙嫲去飲茶`
頂佢個肺`
本身已經唔想去,
我牙嫲去埋`
我就唔洗去啦`
痴線`
早知我尋日自己去攞好過`
等佢...哼`
佢都唔會去食米線ga啦`
做咩要等佢喎`
如果知佢唔會去食`
我攞左9世啦>3<
黑人憎`
真係唔知點形容佢地`
死on鳩`
食屎啦`
食屎狗`
|