yeah~!
打左尋日ge野先啦
尋日去左考琴
死得啦
scale彈錯左好多野
---------------------------------------
打番今日ge野-3-
今日我11點幾起身
跟住
擦牙洗面洗頭
到12點幾食野
跟住ar媽.ar爸.忽忽.ar嫲
去姑媽屋k
到1點果陣
我都出去啦
1點半去到葵芳
同KAz去行左一陣
我地去左荃灣
去到等左一陣
依莎莎黎啦
佢剪左頭髮好cute ar
跟住我地去圖書館
去到KAz還左本書
佢地本身諗住借報紙
旦系又無借
跟住又去左行街
行左一陣
去葵芳
我地去到之後
去左食雲吞
食完之後
買野飲
跟住又去行街
行到5點
陪依莎莎去等車
車到左之後
我陪KAz去等車
車黎左之後
我就去搭車啦
番到屋k之後
玩電腦-3-
跟住到7點幾
整野食
食食下
佢地就番黎啦
跟住我繼續食
跟住
ar爸ar媽落街跑步
我繼續玩電腦同食野
食到8點幾
我就去洗碗
洗完就執左下屋k
之後就繼續玩電腦
玩左一陣facebook
就打blog啦
yoyo=]"
得閒再打過啦
|