| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
| 2009-03-17 |
分類: 未分類 |
今朝早又系6點半起身*
7點出門口*
番到學校*
第一時間就做默書改正*
好快就做完啦*
夠鍾果陣*
我地今日要上hall*
上到去祈完禱*
d老師就出黎講野啦*
講完之後*
我地就番課室*
就開始上堂啦*
之後都無乜野發生*
上ENG果陣*
我地今日要做話劇*
我地果組系第一組囉*
我地好快就做完啦*
到落課*
我地全部人都做哂啦*
之後就系小息*
上VA果陣*
我同林敏倩都令轉面去CARMEN同梁倩婷果邊做*
做左一陣就夠鍾啦*
超快囉*
跟住我地將D野塞哂落一個袋入面*
之後就番去上ENG啦*
上完之後*
林敏倩系我櫃筒攞野*
我睇吾到佢個樣*
所以我講左句"哦~你幫林敏倩攞野"
之後佢話"我咪林敏倩囉"
跟住我地2個都系度狂笑囉*
我地一邊笑一邊行去上堂*
上堂果陣*
勁快做完D野囉*
我第一堂未完已經做哂今堂要做GE野啦*
之後老師就叫我整D裝飾上去*
到差吾多放學果陣*
老師就同我地講下堂要帶GE野*
我地要買D布*
因為梁倩婷佢屋企樓下成條街都系布行*
所以我地叫佢買囉*
超搞笑*
放左學之後*
我好快就出到學校門口啦*
4點07分就出到去開埋電話*
到差吾多4點半就已經番到屋企啦*
5點仲沖完涼TIM*
之後我就開始做功課*
做到6點幾*
我就同牙媽一齊整三文治*
整完之後*
到7點幾*
就食飯啦*
食完飯我就系度打BLOG*
之後我就要去洗碗啦*
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 389 | »
|