起身...hea
12點學琴
3點補習
ms lam唔識phy chem bio
叫我地返屋企溫
星期5先溫中英數
may唔小心講咗鍾詩韻出黎
m記食野wif helen celeste may
celeste叫anthony 出黎
may打比佢
叫佢唔好出
我話佢似女人
去新開既skin food買野
新開有discourt...勁平
4個人一共買咗$1400
送咗4枝野...要4百幾嫁&200coupor(唔知係咪咁算)
每人averge3百幾...ok平
6點3起身...
7點出門口
等98D
連續2部車都唔經景林(7:30)
叫HO自己搭MTR
我叫佢係佐敦D出口出
佢係TST D出口出
又要教佢點行
8點幾先到
比MISS 趙講咗幾句
MARK時間
食野WITH HO
MISS CALL我地返去
又話我一大論
SIT
換33
熱身
50M蛙...1:04:XX
比上年快左
但無TRAIN過
上年有TRAIN過種慢
都唔知咩事
D2 D人起勁
個3名差果0.XXS
接力
HO..背
蛙...F.4既人
蝶...唔記得佢叫咩名
自...ME
我地話要破記錄
真係破到記錄
破係破到記錄
3:42:XX
破左大會最慢記錄...HAHA(講笑姐)
連STANDA(唔知係咪咁算)都拎唔到
STANDA好似係3:30
走人