今日又係一年一度既大日子...我既生日
HAPPY BIRTHDAY...
好不幸..要maths UT
係陳嘉榮出...聽講係勁勁勁難
係真既..
時間又5足...又勁勁勁難
差5多一題都5識做lor...好想屌佢
我think今次都5合格lor...
第一次5合格就係maths UT到出現
[[勁勁勁勁勁想屌屌屌屌屌陳嘉榮]]
is:上左lab...又做d無了experiment
小息:係到做專研
epa:無bring file...話係簿櫃
佢信...其實係無既...
chin:may同我坐..比波波知道..sor may
小息:做專研
art:無野做..5係係到draw嫁
lunch:食米米...kate到潟水
eng:歐陽老妍又係到收簿..同教書
放學:又係做專研
你牙校工今日勁好人..
無叫我地走..種幫佢..HAPP]]
HELEN,MAY ,米上左我屋企玩
又食蛋糕..係到返
CELESTE無得尼...星期六我再整個比你食
PS:THX各位送既生日禮物 |