Sign In Home Add Me Subs CLAF Log Out Pink Love

吉蒂~識情籃球~之識情BLOG 請留言 !!!多D上黎呀!!
好識情呀但睇完唔好洗眼....但你只可以笑.....仲要記住留言tim!!!!!
kittyf1e
暱稱: 吉蒂 ~識情籃球~
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
2008-03-14
林村
初一至初六
2008-02-03
田徑比賽1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


姐姐你蝦我 感動 分類: 日記

米奇追米妮成功左

米奇 wear 件粉紅色的33

人地發春期

連句野都有'春'字

米奇:唉

米奇:弊啦咁樣

米妮:(外)don't worry


走堂個陣見到甲寅打緊投球

好想打呀

不過無計


比賽前夕..

我比人打中我下面

好痛呀

搞到我射ball都air

痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛

miss 話佢預左loss

但我地如果打得好

會有chance win

fkyc真係勁左

雖然我地開齌先

我地之後有改善

雖敗但榮

打完之後

carman&占多士cry

搞到我同呀堯都cry埋一份

我己經忍住

但都係唔得

差不多全隊都cry&整傷..........

呀堯話:cry都可以傳染人

d師姐安慰我地

但都係忍唔住

miss chan逐個攬

我好感動

miss話我地如果一早打好d就唔會咁bad

話我地之後gd

呀christy唔cry唔笑

攪都我都笑

入返去

睇陣波

走lu

化悲憤為食量

食燒賣飲野

去到火車站見到fkyc班友

唔想見到佢地呀

行遠d


上TRAIN..

CARMAN話我有(雞)肉

HEHE

返home




訪客留言 (返回 kittyf1e 的日誌)


Carman 於 2007-04-26 11:35 PM 發表:
睇怕...我都係今日之內....
最後一個留言~
雖然loss左....但唔緊要....
(我都覺得我有d傻傻地..叫人地唔好唔開心....其實自己先係最唔開心!!)
不過...我冇野啦~大家唔使擔心啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈
Posted at 2007-04-27 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cy 於 2007-04-26 10:57 PM 發表:
我唔係唔cry唔笑
我係cry
但係想返頭先的野想笑姐
to 呀洞
hehe
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=
Posted at 2007-04-27 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



☆↗Hiu嘩﹏” 於 2007-04-26 08:21 PM 發表:
加油呀~繼續努力~XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

pay hard together!!!
YWABMBF!!!!
Posted at 2007-04-26 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



文琪妹 於 2007-04-26 08:20 PM 發表:
來留言灌水的, 別理我~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

never mind
thx you
 
Posted at 2007-04-26 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



某Anna 於 2007-04-26 08:17 PM 發表:
hihi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



某Anna 於 2007-04-26 08:17 PM 發表:
HIHi!Kitty姐*
你d日記好好睇∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝呀!!!
記得多D上黎呀!!
YWABMBF!!
Posted at 2007-04-26 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cleeking 於 2007-04-26 08:07 PM 發表:
你地已經好勁ga naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX YOU
YWABMBF!!!=YOU WILL ALMAYS BE MY BEST FRIEND!!!!!
Posted at 2007-04-26 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ring 於 2007-04-26 08:02 PM 發表:
add oil sup u 4ever
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx you
YWABMBF!!!
Posted at 2007-04-26 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
網站連結
my xanga
最近訪客
最近沒有訪客