| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
今日游水  |
分類: 日記 |
好正呀
好彩今朝無落雨
如果唔係就無得游水架啦
真係好正呀
今朝成5點就自己彈左起身
好支力呀
點知5點半落雨
本黎自己就好灰
訓返覺
點知去到6點
無落雨?!
係真架!!
緊住打左俾我uncle
問下有無得游水
uncle就話睇緊d天氣
緊住就話可以游水
好野
心裡千萬分happy
叫醒d鈿佬妹
拿拿聲搞好哂d野
等uncle黎
好野去得啦
搭的士
個司機都唔知係唔係想坤我地d$$
平時搭的士去好快就到
但今次好耐
好似兜左成段路咁
以前好似$13就得
但係今日用左成$19
有無搞錯
真係呀
算
去到上水嬉水池
唔使入場$
wahaha
換3
好凍呀
又好好玩
我手腳唔協調
=.=
飲左好多水
又去埋深水個邊玩
正呀
1.6m
我淨番個頭係水面
緊住我去左玩滑水梯
好恐怖呀
我本來叫埋呀妹一齊兀架
佢唔肯
緊住我就玩下佢
就話如果佢唔去玩
佢就入唔到鄧顯
咁佢就肯啦
but要用水泡
點知唔俾
得我一個人
好驚呀
都係要玩
緊住又游下游下
9點lu
我其實唔想呀妹入唔到鄧顯
我玩下姐
唔會係真呀?!
最多我以後唔玩d咁的笑話
緊住沖身
換3
整頭
走人
uncle問我地想去邊食
我地話想m記
uncle真係同我地一齊去
仲俾埋$$
呢個uncle真係仲好過我個所謂的呀ba
簡直同呀ba一樣
我覺得呢個uncle真係好好
到佢老個陣
我一定會好好孝順佢
一定
|
|
|