| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 4 月 5 日 星期四  |
| 2007-04-05 |
分類: 未分類 |
今日冇咩特別..
lee個假期好悶牙><
講番今日先啦''
一早就去左拜山....
之後就番屋企..
勁舞又玩5到..
跟住hea下hea..
又到8:00..
睇完同事三分親..
再睇亂世佳人..
之後就睇寫意人生..
搞到我唸到勁多野..
中2左一個人..
係咪有時自己都5會知..
有嘅時候,,5識去珍惜..
係就離要失去嘅時候...
想珍惜...已經5可以再去珍惜..
我真係知道邊個對我最好.......
但係我偏偏去中2一個不停咁hurt自己嘅人..
究竟個天想點牙..
今晚又5知唸到幾點..
仲有...
妖妖*
hapi B-day!!
|
|
|
Joys 於 2007-04-06 11:41 PM 發表:
LET IT GO BABEE*
plz stop this kind of silliness :::
|
|
|
vicky 於 2007-04-06 09:17 PM 發表:
|
|
|
就算你得到佢個人
都得唔到佢個心
關心你個會珍惜你既人喇:]
|
|
|
"*[=REY of wing 於 2007-04-06 02:38 PM 發表:
你都幾多心事啵..
你有冇同果個人講先..
你應該多些跟住聊聊牙
|
|
|
Mich:] 於 2007-04-06 01:53 PM 發表:
i can say that.
but it's really too difficult to understand.
|
|