2007 年 7 月 10 日 星期二  |
Yeah...  |
分類: 未分類 |
今日係放榜嘅大日子
返到School又要聽校長訓話
唉...急死人La
上班房之後,就派入學証
超Happy,考到第一志願
女提反,Yeah~
But......
又要同XXX一起
好惡頂呀
|
|
|
比d心機拉!!
你得ge!!!~~~
我同你同間啊!!!
year...^^"
|
網主回覆
~Thank You~ Posted at 2007-07-12 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我冇話我認LoR"
你咁撚中2扮野..
小心D俾人打牙...
你好我小小"?!
好條毛"!
含家"ling"啦你"
|
網主回覆
中2打,
就去聖士提反堂;
聖士提反女子係讀書嘅
好心你La
考到間名校
就比D心機~ Posted at 2007-07-12 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
♥MrS﹏ ap 於 2007-07-11 06:35 PM 發表:
話人惡頂"..
你咩料牙"!
一樣咁Q乞人憎"..
檢討你自己先啦"
吾知醜"..
|
網主回覆
話你呀?
自認
我咩料?
好過你lor
(5知邊個吾知醜呢?) Posted at 2007-07-11 06:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
~4ever FD~
得閒飲茶 Posted at 2007-07-11 06:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank You ~ Posted at 2007-07-11 01:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|