cursorshelp
最新文章
I'm comeback!!
卑人放飛機ToT
我又同珊姐「並肩作戰...
好無聊呀>3<
同珊姐「奮鬥」
kittyfung96
暱稱: ☆牙。穎☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (32)
心花怒放之日^+^ (14)
平凡之日-v- (11)
無奈之日=3=" (1)
傾盆大雨之日T^T (3)
憤怒之日>3< (3)
                                                                   
2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天

好忙&開心呀^v^ 分類: 心花怒放之日^+^

我今真係好忙呀!!但好開心>v<

我今日要去參加中心o既「特別」活動,但其實只係多左個半鐘=.=

我一見到宛靜就即刻同佢say sor

點知佢都唔介意,等我仲咁擔心!!真係激死我啦!!

最搞野係原來佢冇番大陸,只係訓覺!!我真係憎死佢啊爸!!

之後我地玩左好多超低Bo既遊戲

例如咩稻草人,毛毛蟲

我地仲食左用黎玩遊戲o既「道具」添!!好過隱呀!!>3<

本來我要番雅各,但媽咪生日,想我陪佢慶祝,所以冇去

食完飯之後,我媽咪個朋友話送個中學書包卑我,仲送兩個!!好happy

夜晚去左順天聽野&交野,好無聊=.="

經過順天校長訓話,我決定每日睇一個鐘明珠台@3@

因為佢話要讀好中學就一定要習慣聽英文!!唔係就聽唔明老師講乜!!

發表時間:2008-07-12 10:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 kittyfung96 的日誌)


wong man 於 2008-07-12 10:30 PM 發表:
=========
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wong man 於 2008-07-12 10:29 PM 發表:
=========
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]