| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
| 真係笑死我啦^o^ |
分類: 心花怒放之日^+^ |
今日朝早我提早半個鐘起身溫書,因為我地聽日考試呀!!>3<
我滴晒汗感番到課室,Miss.蔡話我地今日下袖睇戲!!超興奮!!>v<
緊住就上左英語聽說讀寫,口語訓練同閱讀愈開心=.="
我地係第一次上閱讀愈開心!!個老師好好人!!
佢話佢唔鐘意唔笑o既學生,所以我地上到好似上Jason堂感—
狂笑!!^o^
到下袖睇電影啦!!
老師要我地估電影名,但佢大失敗...
因為我地一開始就估到!!
佢話「This story is talk about a rat and a human」
我相信大家都估都啦!!就係—
五星級大鼠!!
依套戲真係笑死我啦!!哈哈...
|
| 發表時間:2008-07-27 06:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|