| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 28 日 星期一  |
| 好慘呀!! |
分類: 傾盆大雨之日T^T |
我今日又提早半個鐘起身溫習
因為今日就要測驗啦
我地今日要上口語訓練,寫作技巧&英語拼音
緊住考試,然後語文活動,其實又係表演準備=.="
測驗啦!我本來以以唔洗寫課室語言,但我地要寫晒成句ToT
其他都好簡單
到左派卷啦!我得34分T^T
因為我課室語言好多錯一個字!!好冤枉呀!TOT
無啦啦,有人話唔見電話0.0
我地搜左好多次身,都冇=.="
結果搞到4點先走得T^T
我本身都覺得
入得順天o既都唔會做依D野
我D直覺話我知係佢自己整唔見,唔關我地事-3-
番到屋企,我以為會卑媽咪鬧,但我錯左...
佢笑我呀!!仲嬲過卑佢鬧>3<
佢話我日日都起身溫書,加上錯得咁冤枉,梗係唔鬧啦!!
我聽左之後,覺得好感動T^T
|
| 發表時間:2008-08-02 07:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|