今日打風呀~~~好大好大!!!
我今日終於知道佢鐘意邊個啦~~~
哈哈...又知多個啦!!!
不過呢...昨晚真係救命啊!!!
無端端被人屈!!!
佢問我係咪同佢拍拖,我話唔係,佢唔信!!!
佢問我係咪鐘意佢,我話唔係,佢又唔信,仲叫我唔好唔認!!!
我今日食完飯之後同左佢講發生咩事!!!
希望佢哋快啲和好啦!!!