唉''自從上星一P.K,,
就冇返學,,也沒有回過家了''
今日返到嚟''個感覺好鬼怪!!"
我天日都唔返學住''未行到呀!!">.<
24號啦!!BUT.......25又要返去牙''唉好煩!!"
住係個到,,我有好多野都睇得清清楚楚!!!!!!!!!