今日自己一個係屋企,,好悶!!"
就囉左隻King Kong嚟睇,,新啲...唔好睇呀!!"
仲好槮呀!!"佢為女而...........唉''就係咁死左!!"
之後我自己無lala唔知又係到傻咩''
控制唔到自己D眼淚喎''
我依家好似咩都唔見睇唔清,,
天想我從頭開始''放棄哂依家D野!!!!!!!!!!!!!!!!
咩都整歪我啲!!!!!!!
唔知點行落去呀''
一關未過,,下一關又嚟''
想我點,,一切一切都係咁
好辛苦呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s流淚眼望流淚眼
|