今日,,下午紅雨''唔洗返學喎~~
對我嚟講都有咩特別,,
我今日要覆診,,請假牙!!"
去到,,佢講哂d廢話''7月又要返過去!!"
搞到3點幾先同呀爸去食lunch''
4點到返屋企,,換衫...又要去補習la~~
今日好忙牙~~累''''''
_________________________________________________________
變了,,,通通都變了??"
你有變??我有變??~
每一個人之所以會變,,,其中一定有原因吧......
是人為還是個人問題,,我相信你會很清楚
算吧!!這一切都過去了,,
可能現在的我才是真正的我!!"
每天也要在別人前裝這個,,扮那個''多煩??
如果朋友是只有要我去遷就她們,,
那還是best fd.......
best fd.......口是這樣說,,但心並不是這樣想!!"你自問....是嗎!!
這個就是我!!"你睇見了吧
一切從頭來過~~從身再認識我自己......-0-

|