今日一早去學琴,,
跟住補習...還書''
2點到返到屋企''
牙哥係咁叫我出街,,但唔得''
咁就話天日去佢屋企,,都唔知去唔去~~
今晚終於冇落雨啦,,
咁咪去練囉''超好玩''我冇唔記得點打牙,,哈哈'' /\/\