今日ge lunch(咬左一半ge排)<--課室門口(因為開放日)睇下我係邊??!!
愚人節快樂!!>W<
今日比老師玩
嚇死我
老師扮到超嬲
今日著短褲
聽日早放(12:00放)
跟住放一個禮拜
超happy!!
but放完之後兩個禮拜就考試
吾理考試住
放假最重要!!XD