今日係好易過ge一日
係度睇戲
放學去食野^^
食到飽哂
聽日好忙囉
朝早去同fd游水
中午去第2個fd生日party
下午再去同我姐D fd唱K
Orz''''''''
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
知道左D野
o哂....XD