`*..°明知沒可能_▂+°!*|為何卻又要呆等 .. × **
kittylam2008
暱稱: 波波麗
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-8-13
2010-05-22
2010-03-30
2010-03-20
好朋友?
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 809
今日人氣: 3
累積人氣: 2527
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


死? 分類: 未分類

金日,我早上冇番學,去咗行街~

好開心lor,但係金日有嘢做,so番番學,,,,,,

我放學之後要女童軍..........

我見到佢,why我會冇感覺ge....

我覺得好怪,之後我知道自己唔愛佢la....

因為佢叫人對我做d嘢,傷得我好深....

我知道我比其他女仔肥,冇佢地咁靚....

所以我先放棄佢....

對唔住啊紅......我之前攪到你提心吊膽!!!!~~






訪客留言 (返回 kittylam2008 的日誌)


vicky199588 於 2009-04-22 09:52 PM 發表:
cmcm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wsn96326 於 2009-04-22 08:46 PM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



andy135 於 2009-04-22 07:11 PM 發表:
cm哦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



niki_yui123 於 2009-04-22 07:00 PM 發表:
cM=]..我識呀..做咩?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathleen0905 於 2009-04-22 06:52 PM 發表:
^^CMCM~我可能同肥棠分手喇,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好咁la,你可能重有可能嫁...
Posted at 2009-04-23 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]