Ω 〥 ∮ 究竟愛 ,鐘意 ,喜歡 呢三樣有何不同 ∮ 〥 Ω

☆ ∮ ↖  我已說了〝不愛你〞你為何還對我死心不識↗ ∮ ★

¥ ♂ £  我是不愛你的,你還是死心不識呀,我愛的是另有其人£ ♂ ¥

☆ * ★ 我是否已對你心淡了?還是還很愛你?你可否告訴我聽 ★ * ☆

§ ♀ ※ 定我由此之終沒有愛過你,只係喜歡和鐘意你?還是全部也沒有呢 ※ ♀ §

 

禁以下個圖入我留言板同埋祈願板呀:

                                                                          

 

 

  

我有時D日記會放密碼嫁!!!要密碼既話問我呀!!!但係我未必個個都比!!!

 
您已經停留了
          
kittylee2006
暱稱: 敏敏
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
家姐生日呀
唔知呀
唔係幾開心(病左)
比勾楊既信呀
朝早
文章分類
全部 (171)
我同D fd (1)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 67
今日人氣: 3
累積人氣: 8250
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 20 日  星期四 晴天
比人玩.......   鬱悶
今日我勁無奈呀,一路比人玩........

首先,放左學就去女童軍喇,點知Miss唔理我地(新加入的女童軍),佢整關於運動會的野(女童軍D人)........好無奈囉,我問佢我地要做乜,佢話等陣先幫我地操.........到左5點幾,仲末得.......有D人都走左lu.........我本來可以走,但係我等人比反隻碟(games)我,佢又要成六點幾先放,我就等到六點幾喇,點知佢同我講無帶喎..........勁無奈呀........朝早同我講話帶左,我等左咁耐先同我講無,激死我.......


反到屋企就七點,我嫁姐又整親隻腳,開電腦又要我幫佢,連我自已的功課都末做灑,好彩我打比同學問姐.......如果唔係我肯定做到好夜喇.........之後到左八點幾我就食飯,食完飯就睇電視,我仲以為可以睇喇,點知我嫁姐又叫我幫佢關電腦........唉..........


得閒就上下面個一個網喇:


 http://guestbook.com.tw/g47/gbook.php?applicant=kittylee


 

☆刊登時間★︰♂2005-11-10 07:29 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♂          I LoVe YoU FoReVeR



訪客留言 (返回 kittylee2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]