Ω 〥 ∮ 究竟愛 ,鐘意 ,喜歡 呢三樣有何不同 ∮ 〥 Ω
☆ ∮ ↖ 我已說了〝不愛你〞你為何還對我死心不識↗ ∮ ★
¥ ♂ £ 我是不愛你的,你還是死心不識呀,我愛的是另有其人£ ♂ ¥ ☆ * ★ 我是否已對你心淡了?還是還很愛你?你可否告訴我聽 ★ * ☆ § ♀ ※ 定我由此之終沒有愛過你,只係喜歡和鐘意你?還是全部也沒有呢 ※ ♀ § 禁以下個圖入我留言板同埋祈願板呀:
☆ * ★ 我是否已對你心淡了?還是還很愛你?你可否告訴我聽 ★ * ☆
§ ♀ ※ 定我由此之終沒有愛過你,只係喜歡和鐘意你?還是全部也沒有呢 ※ ♀ §
禁以下個圖入我留言板同埋祈願板呀:
我有時D日記會放密碼嫁!!!要密碼既話問我呀!!!但係我未必個個都比!!!
今日要默中文同英文呀,又末溫灑(今次慘喇),點知中文Miss話今日唔洗默,到下個禮拜先喎.......但係英文.....唉.....好似錯左一個字呀.......中文囉100分呀,好開心呀......... 上體育堂個時打籃球整親個波,個頭有D凸上黎呀.........好痛呀....... 一放學就反屋企喇.......但係反到屋企又比我呀婆講.........勁無奈.......夜反又唔得,早反又唔得......唉.......... 聽日又要小測喇........中文同數學呀..........末溫書呀.........溫激都唔識,索性唔溫最實際........XD........