Ω 〥 ∮ 究竟愛 ,鐘意 ,喜歡 呢三樣有何不同 ∮ 〥 Ω

☆ ∮ ↖  我已說了〝不愛你〞你為何還對我死心不識↗ ∮ ★

¥ ♂ £  我是不愛你的,你還是死心不識呀,我愛的是另有其人£ ♂ ¥

☆ * ★ 我是否已對你心淡了?還是還很愛你?你可否告訴我聽 ★ * ☆

§ ♀ ※ 定我由此之終沒有愛過你,只係喜歡和鐘意你?還是全部也沒有呢 ※ ♀ §

 

禁以下個圖入我留言板同埋祈願板呀:

                                                                          

 

 

  

我有時D日記會放密碼嫁!!!要密碼既話問我呀!!!但係我未必個個都比!!!

 
您已經停留了
          
kittylee2006
暱稱: 敏敏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
家姐生日呀
唔知呀
唔係幾開心(病左)
比勾楊既信呀
朝早
文章分類
全部 (171)
我同D fd (1)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 67
今日人氣: 5
累積人氣: 8252
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天
過得好慘   鬱悶

我地今日反半日喳....

    今日要測中文同數學,數學仲ok的.....但中文原來係測背影同疊詞個D.........我無溫到呀......好多唔識呀.....慘喇.........

    放左學,同一個同學反小學喇,點知D老師話唔得閒喎........咪走囉.........    之後同佢行下黃埔.........無幾耐佢又走左........整低我一個行,行都四點半左又,反屋企..........反到屋企勁悶,我就訓,訓左唔夠十分鐘就比我呀媽電話橾醒.......之後,Queenie又打黎,叫我出去.......我又出喇........


 

    六點幾我陪我呀媽去街市買野...........反到屋企就開電腦做每日一篇.......


 


 

☆刊登時間★︰♂2005-11-10 07:31 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♂          I LoVe YoU FoReVeR



訪客留言 (返回 kittylee2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]