Ω 〥 ∮ 究竟愛 ,鐘意 ,喜歡 呢三樣有何不同 ∮ 〥 Ω

☆ ∮ ↖  我已說了〝不愛你〞你為何還對我死心不識↗ ∮ ★

¥ ♂ £  我是不愛你的,你還是死心不識呀,我愛的是另有其人£ ♂ ¥

☆ * ★ 我是否已對你心淡了?還是還很愛你?你可否告訴我聽 ★ * ☆

§ ♀ ※ 定我由此之終沒有愛過你,只係喜歡和鐘意你?還是全部也沒有呢 ※ ♀ §

 

禁以下個圖入我留言板同埋祈願板呀:

                                                                          

 

 

  

我有時D日記會放密碼嫁!!!要密碼既話問我呀!!!但係我未必個個都比!!!

 
您已經停留了
          
kittylee2006
暱稱: 敏敏
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
家姐生日呀
唔知呀
唔係幾開心(病左)
比勾楊既信呀
朝早
文章分類
全部 (171)
我同D fd (1)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 67
今日人氣: 1
累積人氣: 8267
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 19 日  星期一 晴天
又早放lu~   滿足

   今日又唔知醒喇............又要返學lu~搭車個時又見到Queenie喇.............但佢唔知點解唔係幾想出聲..........幾無奈嫁...........

  放學個時本來要搵彥比聖誕卡佢,點知佢地未放,我咪走先囉................開完locker就同俊搭車去奇趣.............then 又去大眾...........之後佢就返去lu~我又去吉之島睇野............睇完返屋企食野,食完開電腦.............又同人傾電話...........之後個D我就唔知喇..............

  唔講喇,係時後要出街lu~88

P.S.我今日成日我都係度避開佢.........   =.="

☆刊登時間★︰♂2005-12-19 05:33 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♂          I LoVe YoU FoReVeR



訪客留言 (返回 kittylee2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]