Ω 〥 ∮ 究竟愛 ,鐘意 ,喜歡 呢三樣有何不同 ∮ 〥 Ω

☆ ∮ ↖  我已說了〝不愛你〞你為何還對我死心不識↗ ∮ ★

¥ ♂ £  我是不愛你的,你還是死心不識呀,我愛的是另有其人£ ♂ ¥

☆ * ★ 我是否已對你心淡了?還是還很愛你?你可否告訴我聽 ★ * ☆

§ ♀ ※ 定我由此之終沒有愛過你,只係喜歡和鐘意你?還是全部也沒有呢 ※ ♀ §

 

禁以下個圖入我留言板同埋祈願板呀:

                                                                          

 

 

  

我有時D日記會放密碼嫁!!!要密碼既話問我呀!!!但係我未必個個都比!!!

 
您已經停留了
          
kittylee2006
暱稱: 敏敏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
家姐生日呀
唔知呀
唔係幾開心(病左)
比勾楊既信呀
朝早
文章分類
全部 (171)
我同D fd (1)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 67
今日人氣: 4
累積人氣: 8246
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 27 日  星期五 晴天
唔知有乜可以打波   無奈

   朝早十二點幾玩電腦...........玩到兩點..........訓覺已經兩點幾喇..........九點勾楊又打黎........唉..........今次竟然唔係,係噪醒我..........無奈..........傾下cut下..........傾到十一點幾掛..........又睇電視...........兩點幾岩岩想訓.............又有人打黎.............之後勾楊又打黎............講左唔知幾多句又收線...........三點李柔打黎...........順便問功課...........問緊個時勾楊又打黎..........咪同講等陣先打比囉............四點二開電腦...........同勾楊傾到四點幾掛...........因為係博黎..........之後無原無故cut我線.............都運BB嫁.............

P.S.都唔知點解呢幾派個手機唔係自動識機就係收唔到.............明明我家姐個手機都收到...........我個個就收唔到喎..........

☆刊登時間★︰♂2006-01-27 04:24 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♂          I LoVe YoU FoReVeR



訪客留言 (返回 kittylee2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]