| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 2 日 星期一  |
|
Happy chinese NIU year! |
|
今年係2009年啦,,
我要轉運了.
今年去大陸玩,,
有表姐陪,,
跟住燒了千幾蚊煙花,,
行花街,,
做facial,,
同玩爆炸頭.......
總之就超high,超happy的 =D
相相:
煙花 玩野 xP
新髮型!!
最後祝大家:
新年快樂
牛年行大運,
越來越美喔!
更多photos在相冊=]
|
|
|

2008 年 12 月 1 日 星期一  |
|
哈哈 我生日啦! |
|
今日係12月1日,,
就係我既生日啦!
我今年13歲啦,,
唔再係''12歲以下兒童'' =''[
但係我今年生日過得好開心呀,
一返到去,,就收到好多禮物
有怪獸,,葉翠明,,Deborah,,李啟怡,,
Cherie,,Chloe,,Vivian,,家姐+屎屎,,
甘佳其佢地......送禮物比我,,
衷心向你們說聲多謝啦!!!
我超開心的,,Cherie佢地搞到我超感動,,
[[都是我的姊妹們最好,,鍚晒你地-3-]]
都鍚咁多位啦,,哈哈~
跟住放學就同栗栗去睇戲啦,,
絕代雙嬌-
真係好好笑~
夜晚呢就同親愛既家人食飯同birthday cake
跟住可愛既呢1日生日就過去了...
相相``````
與栗栗的合照''''
禮物+蛋糕
|
|
|

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|