第一次打qooza 終於明xanga有幾好-_- 不過係到打都幾好 因為打左你地都吾知 呵呵~ 多謝你地既支持啊!! 不過jama你吾係牙嘛 今日先知我專一??!! 嗯..我係只對老細們專一架咋
應該用心去感受 為何只用眼睛去看??