kittytsang05

暱稱: 吉
國家: 香港
MORE...  



2006 年 5 月 7 日  星期日

 

琴日音樂會好開心呀>333<"" 愉快

琴晚去聽音樂會""又係尖咀.....星光大道.....令我諗起好多好多野*

琴日好鬼曬呀!!!!又要跑步囉.\/.""熱到CHI線!!!!!OMG~~!
打波打到4點....."之後走人*
趕返屋企換3...返到去5點9.....跟住執野...5點10出門口*
去到遲左5分鐘!!!!哈~~~"
本來好HUNGRY架果陣.....食完個包...飲埋個湯之後就.....=VVVV=""唉..
我咁易就飽架咩??我都唔知添-VVVVV-""
THEN...7點衝去搭車*好似8點岩岩好去到......

入去聽啦....好多人都偷走囉......其實小丸子都知囉!!!成排人坐埋一齊....但係之後成排人又唔見哂""
有D假囉=VVVVVVV=""我地好乖架....聽哂先走*
聽完之後我淨係諗左一樣野""
"指揮可以話係團隊GE靈魂之窗....如果冇左佢成個團隊會唔會咁合拍呢?"
其實做指揮真係唔易....要帶領成個團隊嘛!!!^^"
諗下諗下....呢個係最後一年聽GE音樂會啦.....要好好懷念一下*V*""
哈""聽完都10點幾....*
我地去左星光大道行.......""(回憶永遠是最美好的,真係好懷念呀*V*)
一路行..一路同燒雞SMS XDDDD""之後去左個MALL.....冇人架=VVV=""SO恐怖!!!!
朱仔就走先啦......"得返我地4個~~~*
之後行返去許留山果邊食糖水""食到好飽呀XPPPPP"(呢3個鐘都好開心>V<"COZ SOMETHING LA....)
咁我地就行去搭車啦.....*我地搭下面果條LINE"
點知去到調景嶺撞到佢地囉!!!!證明左下面條LINE比上面條LINE快*呵呵XPPPP""(咁都撞到...果陣嚇死咋!!!)
佢地去PO LAM食野*唉..妍妍同POLLY係TKO出...呀TER就係坑口出...得返我一個*
佢地成班男仔......仲有.....><"好快到PO LAM啦....."
燒雞送我搭車.....唔該哂^^"(硬係覺得有D野咁.....")
返到屋企12點3啦""好攰*佢地仲去食野添!!!!咁夜都俾佢地搵到有野食先好野=3=""

P.S.1今日係最最最最開心+難忘GE一天了!!!!!
P.S.2估唔到最尾都可以見到......"哈*

刊登時間︰2006-05-07 07:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]