kittytsang05

暱稱: 吉
國家: 香港
MORE...  



2005 年 11 月 23 日  星期三

 

開心好多啦*

琴晚開始已經開心左好多啦!!!!

我琴晚打lea呀*我係打最尾果個.....果時我地成隊係2-2.....平手!!當我打果陣都好緊張架~!!!

但我琴晚打得好好呀>333<""so羸左呀!!!!我對果個係男仔黎架~~~之前仲諗住輸硬架~!!但係羸左呀!!

開心到死呀>3333<" 之後我果隊就羸左3-2啦!!!仲打到俾人趕呀=333=""

因為bk場果度夠哂鐘~~哈""我返到home都12點囉-33-點溫書呀??

講番今日啦~!!

俾好多老師留我地堂囉-333-"好似有4個~~~我就去中史補測......都係唔識=3=""

又係冇溫......唉*算吧~~抄咪抄!!!可能抄完仲勁添呀!!!!=口=""

聽日要帶相囉~~~即影呀xpppp""""

刊登時間︰2005-11-23 05:29 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]