| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
lOvE
我愛你囉2009 年 10 月 19 日 星期一  我愛你囉 |
2009-10-19  |
分類: 其他 |
唉!
今日,
你冇番學呀!
我就覺得1B班唔嘈,
好唔自然囉!
我覺得1B冇左你,
就好似死曬咁,
你有冇事呀!
我冇番學,
你就有番,
我有番學,
你就冇番,
真係...
唉!
|
| 發表時間:2009-10-19 06:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
lOvE
|
|
mg121 於 2009-10-22 11:56 PM 發表:
路過.... 留個cM仔4u"...
|
|
|
...上到喇...=] 中意左邊個呀@_@'' 幫你同佢講... (講笑) 我好保密的OxO''
|
網主回覆
下...
我都唔la!
不過,
我唔會鐘意劉xx囉! Posted at 2009-10-22 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
下 Posted at 2009-10-21 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係 Posted at 2009-10-19 08:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|