Yo ki BB=]]]**"之日記仔.../*+
我都好耐未打過日記啦!!!!!!
呢次係我係2006年第一次打既日記..]]]]我咁耐未打過日記..但係呢段日子裡臉..**真係發生左好多野..!!
我到呢一日我都唔知點解自己會想打返日記""""""||||可能我認返起你啦...我一真都係咁中2你..唉..
不過呢D野隨緣啦....冇就係冇..有你想唔要都唔得!!!!
今唔係好撚悶lo..冇野做....我好撚想返學牙!!!!!!
新年快樂牙!!!!!
to:輝
到現在至都係放唔開你..到記時我先放得開..我自己都好想知到!!!!
有好多野唔係自己想點就點ga!!!!!!