Yo ki BB=]]]**"之日記仔.../*+
1月17日
我訓到5點幾起身叫左m.y同我去mk到買33啦!!!跟住買完...之後呢!!!
就諗住去唱K ga!!!跟住呢就因一d事就冇去到啦!!!
我地就去左九龍灣坐啦!!!!點知見到牙山lo!!!!同佢吹左一陣水之後就走左啦..我地!!!
之後夜m.y佢唔想返屋企.....就去左啊明個到啦!!!!
跟住思龍同旦旦都黎左!!!!跟住係到傾計啦!!!
有一件事呢!!!我點都估唔到lo!!!!
思龍同左青蛙一齊wo!!!!唉...咁呀優佢唔知點呢!!!
唉..不過算啦..都唔關我事ga!!!!!
1月18日
係m.y屋企訓左一日...跟住返左屋企啦!!!!