Yo ki BB=]]]**"之日記仔.../*+
9月1號返學到e+..都有4日lu..都算幾好la..哈哈..我仲識左2個fdfd呀好開心ar*****"//不過好撚僧D MISS lo!!
日撚日都捉li樣個樣.>0<唉..煩,到死..不過有d都ok好la..
之後9月4號就識左一班fd..哈哈哈..佢地都幾好ga**>333333333333<))跟住li我地就玩到幾開心la..點知我地想走
個陣見到雪晴and牙山ar..唉..雪晴佢e+仲撚我ar..點算好ar..唉""""算la..
之後就去左個fd屋到訓到天日10點幾就走左la..返左屋企lu..
::TO.某某.
我真好中意你ga..>0<
牙飛:::