`♥I'll d0 aything ;
/'  all is f♥r y0u__-``
2008-01-20

金朝早我7點幾就起左身..之後就整野..整完去又一城..

我同我家姐去左睇戲..我地睇左"愛鬥大"同埋.."我們這一家"..

睇完愛鬥大之後都11點幾..又未到花師奶戈場..所以我地就去左食吉吉啦..

食完就入場睇花師奶啦..

坐在我屎忽都痛..-V-"悶到死

花師奶好似冇咁好睇..早知睇"玩具獎門人"啦..

睇完就搭地鐵去金鐘..拎八達通..

之後就番沙田幫mami買香水..點知睇唔岩..-0-..

之後就去買送啦..

買完就番屋企啦..

愛鬥大@v@"

我們這一家@v@"

傻豬@v@"

發表時間:2008-01-20 04:15 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008-01-19

金日番左學校做社工...乖呢^v^

我地3個番到去..等左好耐...好多人冇番..之後就分組..

之後就出發..大家行去火車站搭小巴去顯徑..之後就分番自己戈組去啦..

去左3個獨居長者屋企..我地去同d公公婆婆傾計..又整d揮春比佢地..哈哈..

d婆婆好niCE呀..有個伯伯好勁..有份整海洋公園個摩天輪嫁..好勁呀..@v@"

之後我地去第3個婆婆屋企到戈陣..呀邱同佢傾計..問佢叫咩名..佢話"我叫邱可怡"..個呀婆話"哦..你姓何嫁?"..之後o爆咀..笑死..之後呀邱就話"唔係呀..我姓邱..叫可怡.."之後個呀婆話"哦..歐可怡."之後仲o爆..哈哈..笑死..之後佢biG終無奈咁話係-0-..哈哈..原來個婆婆撞聾-0-...

之後放左..呀邱係顯徑走..我同呀欣同班同學同miss就行番去大圍..頂佢個肺..車都唔搭..要我地行..

之後係0k放..我同呀欣就去hea啦..去左m記..再去美林..悶悶的..

6點幾就走啦..

珍寶珠..@v@"

發表時間:2008-01-19 06:49 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008-01-18

金朝我差d又遲到呀...好彩趕的士番黎..岩岩好趕黎切^v^"

之後金日又派卷啦..成績唔好..

英文:38/70

英writing:42/70

中文:48.5

IS:49

唉...

之後金日pE堂...mISs冇番..有老師黎代課..自修..傾計..

之後放左..我地食左d野..就去沙田啦..

去到我地夾錢比呀婷釘耳..我同呀欣又釘..哈哈..

宜家加埋我釘左6個啦...哈哈..痛痛呀...之後去食m記..之後我地"蚊"左粒耳環..整支耳針落去..就走啦..

岩岩番到屋企..諗住拆左支耳針..整d消毒藥水落去...整番支耳針入去戈陣...吉極都吉唔入..痛到我標眼水最後用番耳環..好痛呀..不過要令唔要命就係咁..@v@...大家千祈唔好學呀...0.0

痛痛....>3<''

發表時間:2008-01-18 06:04 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008-01-17

金日番到學校..差唔多就黎打鐘..咁我咪拿拿林整好隻耳仔先去早會lo..

我將粒耳環"蚊"出d..之後諗住miss chan冇咁易睇到呀ma..

哈哈..早會戈陣我勁驚佢睇到lo..好彩冇姐..^^"

之後金日上堂都係派卷..成績mama..

中史:36

中作:59.5

地理:26

DT:30

Maths:44

其他未派..

之後放左學..呀達班人走晒..我..呀欣..呀婷係學校hea左陣..就走啦..去左美館hea...因為太凍啦@v@"

行去美林戈陣..見到高佬係m記門口好似等人...個樣勁凍..抵死^v^"

之後見到呀達..鄭永欣..周玉欣..呀達問我去邊..我:美林..我:你呢?佢:出去..我:哦..溝女呀?佢:冇答..走左..

之後去到美館...係到睇人打羽毛球..好暖@v@"...

之後見到呀成同大華..之後佢地係到話我地...之後走左..

跟住我地去廁所戈陣..呀婷係到用d水整落塊鏡到..佢整到呀欣..呀欣就用成個水桶裝左d水淋我...都on9既..

之後我地就"的"呀婷入廁所..成盤水淋落佢到...之後呀婷喊呀..

跟住我地幫佢用吹風機吹左陣..無啦啦d燈熄晒...好彩我攞部電話出黎照明@@"

之後我地出番去...唔知邊個咁無聊...熄我地燈...

跟住我地就入番到美館幫呀婷mak乾佢...之後個管理員行埋黎..問我地做咩成地都係紙巾..我地造整濕左條裙...

之後佢走左..我地拿拿執野走..因為驚佢入廁所睇..我地搞到成地濕晒...哈哈...

之後我同呀婷番小巴番大圍..再番屋企lu...

耳骨痛痛哦.../..\

廁所...@v@

發表時間:2008-01-17 07:42 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008-01-16

今朝呀欣11點幾打黎叫醒我...之後叫我出去玩..之後出左啦...

出到去...去左沙田..美心..換西餅^^"...之後我地去空中花園到食...哈哈...食左好小咋...其實比我地搞到變晒層層疊...哈哈...好核特呀...

之後就係空中花園到hea...又買m記上黎食...之後見到好多熟人...跟住我地又上又落..又買m記..又上黎食...係上面凍死了..

之後唔記得左幾多點..我地心血來潮..想釘耳環...之後就去左釘啦..我釘左耳骨..呀欣釘番之前埋左個位..佢冇釘到耳骨..因為冇錢...哈哈...

釘戈陣..我入到去..淆淆地...哈...諗住走..點知個服務員問我地想要d咩..我地話:既....之後佢話:想釘耳窿?..呀欣好口快充咁講話"係"..之後佢就比左d耳環比我地簡..我簡左紅色..呀欣簡左深紫色..

釘完隻耳仔成隻豬提咁...

之後我地又係空中花園到hea...

到左5點幾..我地見到太多情侶啦..我地左面又有..右面又有..後面戈個就係到籃..骨脾到...之後我地引唔住係到笑..之後就走lu..

金日媽咪又話有人送sofa黎..點知我番到屋企..都唔見有..好失望..好想快d見到個sofa呀..因為我冇份簡...

空中花園@@"

噴水池@@"

我地既西餅@@"

廁所@@"

廁所@@"

發表時間:2008-01-16 06:11 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




kityi_0511
暱稱: 囍囍KITyI
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-01-25
2008-01-24
2008-01-23
2008-01-22
2008-01-21
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 221
今日人氣: 1
累積人氣: 5616