2006 年 2 月 7 日 星期二  |
簿簿'' Be HAppY吧` =] |
今日...係放完新年假既第一日番學''我病病,,,所以帶口罩''
放左學就同阿C去大眾買簿簿''因為我貴人多事忙''但係好奈都冇
無印簿''So去大眾買記事簿''嘻嘻,,,,,,,,,
P.S.本來係琴日番學嫁''但係我病病,,,冇番學,,,
|
|
刊登時間︰2006-02-09 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
2006 年 2 月 1 日 星期三  |
| 100問* Be HAppY吧` =] |
1* 今日係幾號:1號,,,
2* 有心理準備做呢100條未:有,,,
3* 最鍾意聽咩歌:好聽既歌,,,
4* 你有無潔癖:有掛,,,
5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN,,,
6* 用8個字形容你自己依家既心情:興奮開心興奮開心,,,
7* 最後一次睇咩戲:睇左十萬次既功夫,,,
8* 住係邊度:竹園,,,
9* 最想得到咩:朋友的愛,,,自由,,,錢,,,
10* 曾經愛過最衰既人:好多朋友同兩個人,,,
11* 有無後悔愛過佢地:冇,,,
12* 有無想過幾時結婚:25至28,,,
13* 你覺得最可怕既係咩:冇人陪,,,生活唔如意,,,
14* 識得最耐既好朋友係邊個呢:WAI雯,,,
15* 如有識左幾耐:1年多小小,,,
16* 日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/kitying2
17* 最討厭的人或物:林泳姍,,,P.S.我阿妹
18* 屋企電腦係唔係廢既:廢廢地,,,
19* 最想多謝邊個:爸爸媽媽,,,
20* 點解想多謝佢:因為我對佢地又愛又恨,,,
21* 有無得罪過人:有掛,,,
22* 如果有得罪左邊個:唔知呀,,,
23* 用咩牌子既筆做功課:HI-TEC-C,,,
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:唔煩,,,
25* 愛過幾多個人:好多好朋友同兩個人,,,
26* 記咩最叻:記咩都唔叻,,,
27* 有無講過粗口:我最撚憎D仆街講粗口,,,
28* 最討厭咩時間:係屋企發毛,,,
29* 最鍾意咩時間:放學,,,
30* 最好既朋友點識:音樂劇,小學,,,
31* 有無後悔識到佢:冇,,,
32* 最討厭的數字:1掛,,,
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:唔黑我憎既都鐘意,,,
34* 有秘密第一個想同邊個講:睇下係咩秘密,,,
36* 數出你最愛既朋友:FOUR IN LOVE,,,2E,,,MANY,,,
38* 係唔係乖學生:係係地掛,,,
39* 依家幾歲:唔話你知,,,
40* 數口叻唔叻:一D都唔叻,,,
41* 鐘意邊間中心/廣埸:間間差唔多,,,冇乜點出街,,,
42* 你覺得你係咩人:純正學生妹,,,
43* 口頭禪係咩:......-3-
44* 怕唔怕黑:唔怕,,,
45* 上網多數做咩:玩MSN,,,聽歌,,,
46* ICQ no.係咩:192744297,,,
47* 會唔會日日都打日記:會會地,,,
48* 幾度先會開冷氣:頂唔順就開,,,
49* 偶像係邊個:基仔,,,EASON,,,側田,,,joey,,,鄧欣欣,,,
50* 同邊個一齊玩最開心:朋友們,,,
51* 最喜歡哪一套戲:我覺得好睇既戲,,,
52* 細細個個時得唔得意:緊係...得意掛,,,
53* 有D咩古怪既習慣:成日洗手,,,
54* 鐘唔鐘意下雨天:一時時,,,
55* 做過最傻既事:為左一個我唔直得為佢喊既人而喊...講緊你呀[XXX]討厭-3-,,,
56* 點解要做呢件傻事:因為...
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:升上中學,,,
58* 而家鐘意咩班:2E,,,
59* 黠解咁鐘意呢班:因為有好多好朋友係度同埋有我既存在,,,
60* 最鍾意香港邊一到:我屋企,,,海洋公園,,,
61* 最鍾意講既單字:哦,,,
62* 最討厭咩戀情:失戀,,,
63* 鍾意睇咩戀情:兩個人一齊,幸福快樂,,,
64* 鍾意韓國定日本多D:日本,,,
65* 點解鍾意呢個國家:因為靚同埋D野好好食,,,
66* 最怕既動物:昆蟲,,,
67* 依家有咩目標:開開心心,,,學業進步,,,
68* 最想學習哪一種語言:冇,,,
69* 你覺得咩書最好睇:我覺得好睇既書,,,
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情,,,
71* 有無打過電話比你鐘意既人:我話冇你信唔信?
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:見咩人都唔會,,,
73* 電視劇值唔值得追:有時值得..有時唔值得,,,
74* 會唔會幫呀媽做家務:緊係會啦...我咁乖女,,,
75* 你係屬於被動定主動既人:被動,,,
76* 最開心係幾時:唔係我唔開心個陣,,,
77* 上網最唔好既地方係咩:易輕,,,
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):咩黎架,,,
79* 有無想過要整容:冇,,,
80* 覺得自己最令既地方:冇忽靚,,,
81* 有無界過手:冇掛,,,
82* 最想養既動物:免仔,,,
83* 覺得自己衰唔衰:哀哀地,,,
84* 有無兄弟姊妹:有,,,
85* 係唔係淆底怪:係係地,,,
86* 最相信邊個:朋友,,,
87* 係咩時候最唔知點:比人望住個陣,,做錯事,,,
88* 見過最好笑既事:唔知,,,成日都笑,,,
89* 屋企有無種花:有,,,
90* 返學會唔會著冷衫:有時會,,,
91* 有無鍾意人:有,,,
92* 最鍾意咩顏色:藍,,,
93* 牙JAY定方力申靚仔D:方力申,,,
94* 知唔知道神係咩:趙加X同WAI雯講..WAI雯同我講..神以前都係人..不過佢做左一D人做唔到既野..所以佢就係神*
95* 上咩堂先會訓覺:大多數堂都唔會訓教,,,
96* 覺得你自己係屋企有無自由:冇乜,,,
97* 如果你有三個願望你想做咩:永遠幸福快樂,,,身體健康,,,學業進步,,,
98* 最鍾意既運動係咩:田徑,,,
99* 塔咩車返學:7M,,,行路,,,2B
100* 有無呃過最愛既朋友:有,,,不過係善意既大話,,, |
|
刊登時間︰2006-02-01 05:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  

2006 年 2 月 1 日 星期三  |
| 多謝wai雯囡'' Be HAppY吧` =] |
今日一起身,食左個出前一丁。好好食''-3-
之後就開岩岩整番冇奈既廢腦…之後就搞日記…
之後搞唔店_''就急cal| wai雯!!
之後搞左成日!!終於有個似樣既日記喇!!之後就打呢篇野喇…
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai*雯多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
多謝wai雯*多謝wai雯*
|
|
刊登時間︰2006-02-01 04:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|