2006 年 2 月 7 日  星期二   晴天


簿簿'' 愉快Be HAppY吧` =]

今日...係放完新年假既第一日番學''我病病,,,所以帶口罩''

放左學就同阿C去大眾買簿簿''因為我貴人多事忙''但係好奈都冇

無印簿''So去大眾買記事簿''嘻嘻,,,,,,,,,

P.S.本來係琴日番學嫁''但係我病病,,,冇番學,,,

刊登時間︰2006-02-09 06:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]*

              
         600  

          

 

         
            

2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天


100問* Be HAppY吧` =]

1* 今日係幾號:1號,,,
2*
有心理準備做呢100條未:
有,,,

3*
最鍾意聽咩歌:好聽既歌,,,
4* 你有無潔癖:有掛,,,
5*
鍾意ICQMSN多:MSN,,,

6*
8個字形容你自己依家既心情:興奮開心興奮開心,,,

7*
最後一次睇咩戲:睇左十萬次既功夫,,,

8*
住係邊度:竹園,,,

9*
最想得到咩:朋友的愛,,,自由,,,錢,,,

10*
曾經愛過最衰既人:好多朋友同兩個人,,,

11*
有無後悔愛過佢地:冇,,,

12*
有無想過幾時結婚:25至28,,,

13*
你覺得最可怕既係咩:冇人陪,,,生活唔如意,,,

14*
識得最耐既好朋友係邊個呢:WAI雯,,,

15*
如有識左幾耐:1年多小小,,,

16*
日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/kitying2

17*
最討厭的人或物:林泳姍,,,P.S.我阿妹

18*
屋企電腦係唔係廢既:廢廢地,,,

19*
最想多謝邊個:爸爸媽媽,,,

20* 點解想多謝佢
:因為我對佢地又愛又恨,,,

21*
有無得罪過人:有掛,,,

22*
如果有得罪左邊個:唔知呀,,,
23*
用咩牌子既筆做功課:HI-TEC-C,,,

24*
做呢100條煩唔煩惱呀:唔煩,,,

25*
愛過幾多個人:好多好朋友同兩個人,,,

26*
記咩最叻:記咩都唔叻,,,

27*
有無講過粗口:我最撚憎D仆街講粗口,,,

28*
最討厭咩時間:係屋企發毛,,,

29*
最鍾意咩時間:放學,,,

30*
最好既朋友點識:音樂劇,小學,,,

31* 有無後悔識到佢
:冇,,,

32*
最討厭的數字:1掛,,,

33*
喜歡邊一類型既男性或女性:唔黑我憎既都鐘意,,,

34*
有秘密第一個想同邊個講:睇下係咩秘密,,,

36*
數出你最愛既朋友:FOUR IN LOVE,,,2E,,,MANY,,,

38*
係唔係乖學生:係係地掛,,,

39*
依家幾歲:唔話你知,,,

40*
數口叻唔叻:一D都唔叻,,,

41*
鐘意邊間中心/廣埸:間間差唔多,,,冇乜點出街,,,
42* 你覺得你係咩人:純正學生妹,,,
43*
口頭禪係咩:......-3-

44*
怕唔怕黑:唔怕,,,

45*
上網多數做咩:玩MSN,,,聽歌,,,

46* ICQ no.
係咩:192744297,,,

47*
會唔會日日都打日記:會會地,,,

48*
幾度先會開冷氣:頂唔順就開,,,

49*
偶像係邊個:基仔,,,EASON,,,側田,,,joey,,,鄧欣欣,,,

50*
同邊個一齊玩最開心:朋友們,,,

51*
最喜歡哪一套戲:我覺得好睇既戲,,,

52*
細細個個時得唔得意:緊係...得意掛,,,

53*
D咩古怪既習慣:成日洗手,,,

54*
鐘唔鐘意下雨天:一時時,,,

55*
做過最傻既事:為左一個我唔直得為佢喊既人而喊...講緊你呀[XXX]討厭-3-,,,
56* 點解要做呢件傻事:因為...
57*
有咩事係你依家既人生轉淚點:升上中學,,,

58* 而家鐘意咩班
2E,,,
59* 黠解咁鐘意呢班
:因為有好多好朋友係度同埋有我既存在,,,

60*
最鍾意香港邊一到:我屋企,,,海洋公園,,,

61*
最鍾意講既單字:哦,,,

62*
最討厭咩戀情:失戀,,,

63*
鍾意睇咩戀情:兩個人一齊,幸福快樂,,,

64*
鍾意韓國定日本多D:日本,,,

65*
點解鍾意呢個國家:因為靚同埋D野好好食,,,

66*
最怕既動物:昆蟲,,,

67*
依家有咩目標:開開心心,,,學業進步,,,

68*
最想學習哪一種語言:冇,,,

69*
你覺得咩書最好睇:我覺得好睇既書,,,

70*
如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情,,,

71*
有無打過電話比你鐘意既人:我話冇你信唔信?

72*
見到咩人會即刻OFFLINE:見咩人都唔會,,,

73*
電視劇值唔值得追:有時值得..有時唔值得,,,

74*
會唔會幫呀媽做家務:緊係會啦...我咁乖女,,,

75*
你係屬於被動定主動既人:被動,,,

76* 最開心係幾時
:唔係我唔開心個陣,,,

77*
上網最唔好既地方係咩:易輕,,,

78*
有無用BIT TORRENT(BT):咩黎架,,,

79*
有無想過要整容:冇,,,

80*
覺得自己最令既地方:冇忽靚,,,

81*
有無界過手:冇掛,,,

82*
最想養既動物:免仔,,,

83*
覺得自己衰唔衰:哀哀地,,,

84*
有無兄弟姊妹:有,,,

85*
係唔係淆底怪:係係地,,,

86*
最相信邊個:朋友,,,
87* 係咩時候最唔知點
:比人望住個陣,,做錯事,,,

88*
見過最好笑既事:唔知,,,成日都笑,,,

89*
屋企有無種花:有,,,

90*
返學會唔會著冷衫:有時會,,,

91*
有無鍾意人:有,,,

92*
最鍾意咩顏色:藍,,,

93*
JAY定方力申靚仔D:方力申,,,

94*
知唔知道神係咩:趙加X同WAI雯講..WAI雯同我講..神以前都係人..不過佢做左一D人做唔到既野..所以佢就係神*

95*
上咩堂先會訓覺:大多數堂都唔會訓教,,,

96*
覺得你自己係屋企有無自由:冇乜,,,

97*
如果你有三個願望你想做咩:永遠幸福快樂,,,身體健康,,,學業進步,,,

98*
最鍾意既運動係咩:田徑,,,

99*
塔咩車返學:7M,,,行路,,,2B

100* 有無呃過最愛既朋友
:有,,,不過係善意既大話,,,

刊登時間︰2006-02-01 05:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]*

              
         600  

          

 

         
            

2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天


多謝wai雯囡'' Be HAppY吧` =]

今日一起身,食左個出前一丁。好好食''-3-

之後就開岩岩整番冇奈既廢腦…之後就搞日記…

之後搞唔店_''就急cal|    wai雯!!

之後搞左成日!!終於有個似樣既日記喇!!之後就打呢篇野喇…

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai*雯多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

多謝wai雯*多謝wai雯*

 

刊登時間︰2006-02-01 04:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]*

              
         600  

          

 

         
            



kitying2
暱稱: 呀柒*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=\/=
兩DAY*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed