|
|
| 2009-07-31 |
分類: 未分類 |
♥31/7
11點幾落荃灣等老婆;
搭地鐵._.
搵埋肥琳3條友齊齊去動漫;
唔係好多人=D
去到買!3!`
買咗隻嘢送比老婆<3
行完就諗住去食嘢-0-`
m記好多人-,-
跟住搭地鐵番荃灣;
去吉野家食飯;
煲煙`
之後就去網吧搵肥打機<3
8;20到玩完;
煲完煙陪老婆同肥琳去小樽食嘢;
跟住陪老母去車站等車;
自己就搭車番屋企v3v
|
| 發表時間:2009-08-02 07:02 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|