今日番學玩,,係咁hEa` 9;00 同焮焮`去HALL先; 睇"估歌仔"`... 去1樓`睇人打籃球;] 高佬`超勁lu乜事v3v;) 羨慕哇=] tHeN`去買珍寶珠*3* 橙橙青蘋果030 去睇卡拉OK` 見到{美人cHaN`}XD-` 落playGrouND周圍行:] 12;30 放學XD-` 同曦曦`kaY仔`成班人去juScO=` 去影貼紙相`哇哇` theN`去{麥噹}=] 太古城-曦曦睇中咗書包同袋\@3@ 嘻`4;30 走走-=