kiu924
暱稱: LIAM *
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-28
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-04
2008-07-04
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
峰仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 234
今日人氣: 6
累積人氣: 12334
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


2007-11-21 分類: 未分類

                                              又好奈冇打日記啦...近排既日子都係好似

                                                  冇咩特別....每天循環咁過...重覆又重覆的....

                                                  今日上完碼頭個邊...另一個miss冇返....

                                                    所以好早走得...返到屋企....休息左一陣....

                                                   晚上就去天水圍上課呢....天氣真係涼左很多....

                                                   身體情況不太好...經常生病....慘慘慘.....

                



2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


2007-11-16 分類: 未分類

                                                   呢幾日上課的制成品

                熱香餅                                                   拿破崙餅

       

                     意大利海鮮意粉                                                                 蒜容牛油焗青口

         



2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


2007-11-13 分類: 未分類

               近排都懶打日記...呢幾日天氣係咁變化...

                      一時冷一時熱...攪到都病左.....

               今日都冇返到...下午跟家人食飯後回家....

             休息左好奈....好似好左一點點...

                     夜晚睇電視...功課都未做,,,,

                             病到懶得做.....



2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


2007-11-07 分類: 未分類

                                                   好奈又冇打日記....

                          呢排又開始上堂啦...宜家上緊西廚課程....

                                都幾好玩...日日都有野食.....

                         今日正pizza..匈牙利牛肉湯......

                                    搓粉個陣攪左好奈.....'

                                    攪掂哂之後就拎去焗......

                                咁就攪掂個夏威夷pizza la......

                             由於搓得太薄...所以範圍都佔得好大.....

                                   聽日正西冷牛排....

                     晚上跟鈺峰搭西跌時....遇上一件事.....

                          我希望係我睇錯.....如果唔係就......

                              令到我非常非常後悔....

                    

                      

                     

                           

                   

                                 

                            

                               

                                     

                          

                          



2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


2007-11-01 分類: 未分類

                                                  好奈都冇打日記...呢幾日冷左好多....

                                昨晚上班又界親手了..流血連自己都唔知....

                         最近的生活都係好平凡..日日都係咁循環重複咁過....

                                        今天晚上上學都想訓覺...太悶了...

                                       下課後同呀峰搭西跌返家....

                                                         完