| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 12 月 21 日 星期三  |
| ....... |
| 今日``
冇帶書溫''相溫都冇得溫,,, T^T
考世史* 同1D一齊考// 許秋監``
吾識LOR!!
放埋個小息就放學> <
係度玩...笑到我死Q左'' XDXD
放學"去了6野仙中食野,,,
食完番屋企*
|
|
刊登時間︰2005-12-29 11:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 考試* |
今日,,,冇帶書溫''相溫都冇得溫,,, T^T
考世史* 同1D一齊考// 許秋監``
吾識LOR!!
放埋個小息就放學> <
係度玩...笑到我死Q左'' XDXD
放學"去了6野仙中食野,,,
食完番屋企* |
|
刊登時間︰2005-12-21 04:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
2005 年 12 月 20 日 星期二  |
| 考試* |
| 今日...考試*
考C.E''環環監]]]
分卷係吾洗溫嫁LOR,,, 識D啦``
跟住...放小息∼
打中''去HALL考///
LIST同PTH都OK識嫁!?
放學,,去了謝記食野]]]
食去了7T子談心*
THEN-走人___番屋企* |
|
刊登時間︰2005-12-21 04:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
2005 年 12 月 12 日 星期一  |
| 凍* |
今朝,,5點30起身 -3- 凍*
BUT我係上半班吾洗早返,,,
吾知咁早起身做乜Q ``
THEN,,9點9去了595 巴士站等RAIN.WING YAN
跟住上去...HEA''
打中*CHENG健監... SHIT\\\
派卷個爆緊張LOR*仲有成半分鐘囉
返落G4~
跟住打中執野.....
|
|
刊登時間︰2005-12-12 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
2005 年 12 月 6 日 星期二  |
| ... |
| 樊xx迷路了,,,
我好心咁帶佢搵人 XDXD... |
|
刊登時間︰2005-12-06 12:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 21 | »
|