今日學校搞左個唔知乜叉叉全方位學習日~~上山頂--悶到痴線''''
1.我地係廣場0個度搵d資料::::::我好似一d都冇搵++行成個鐘頭}}}}}隻腳好似廢鬼左咁
2.AB班行完山`到我地.一度聽MP3一度行...行行下"'我爆左句野出黎「咁鬼鐘意行山﹐不如行和合石呀笨」...之後,聽到個D人都o曬咀望住我**行左幾個字//返到去喇++係廣場行完又行山@@隻腳真係唔識行LU~~'
上車..返學校''我同della同彤同田係後面坐..我地後面d人好多搞作~~超嘈0.o老師都唔理///真好|| 返到學校--去左29室對eng既listening....扣左10分##
返到屋企..聽'''萬世巨星''''講阿奴琴日生日d野..之後請左個嘉賓..好無聊,,訓左係度~~之後醒左...食左好多野~~又訓~~醒左就寫blog!!
今日影左好多相呀,唔得行住,下次post比你地睇
|